De nieuwe Corona-richtlinien op een rij | A-clinic Haarspecialist
De nieuwe Corona-richtlinien op een rij

Beste klanten,

Zolang het verantwoord is blijven wij met veel liefde
en plezier uw haren en haarwerken verzorgen!

Uiteraard houden wij ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM. Het welzijn en de gezondheid van u als klant en van ons team staat voorop.
Ook wij nemen hiervoor de nodige maatregelen.

Wij plannen de afspraken zo dat er voldoende ruimte tussen de
afspraken is om tussentijds de materialen en de ruimte te kunnen desinfecteren.

Ook hebben wij het voordeel dat wij iedere klant in een aparte kamer kunnen behandelen.

Onze zaak blijft dus gewoon open (dan wel aangepast) op een manier die verantwoord is.

Heb je vandaag of komende weken een afspraak bij ons?
Als je klachten hebt als niezen, hoesten, verkoudheid of koorts, bel ons dan even om de afspraak te verzetten. Dit is geen probleem.

Onze medewerkers komen bij deze symptomen ook niet naar het werk.

Wij kunnen u helaas niet op de bij ons bekende wijze begroeten, ook hier nemen wij de regels van het RIVM in acht.

Wij wensen iedereen in deze vreemde onzekere tijd veel sterkte.

Respect voor hen die hard werken om onze samenleving draaiende te houden!

Check onze website en social media voor actuele informatie.

Groetjes,
Angela, Thijs en Team A-clinic

Extra voorzorgsmaatregelen kapsalons/haarwerk salons coronavirus

Als je besluit om klanten te blijven behandelen vragen we je heel nadrukkelijk om in ieder geval deze
maatregelen te nemen:

 Heb je een klant met ziekteverschijnselen: houd afstand en verzoek de klant te vertrekken
 Heb je een medewerker met ziekteverschijnselen (ook zeer lichte verschijnselen): laat hem of
haar onder geen beding werken
 Laat 2 stoelen vrij tussen klanten
 Geen handen schudden
 Na iedere klant grondig je handen wassen en desinfecteren
 Spiegelgesprek / adviesgesprek achter de klant en niet ervoor
 Zet een emmer sop klaar (meerdere keren per dag verversen) en maak de volgende zaken
zeer regelmatig schoon:
 de kappersstoel en de leuningen (na iedere klant)
 de stoelen in de wachtruimte
 de deurklinken en trapleuningen
 de pinautomaat
 alle touchscreens
 de balie
 de telefoon
 Gebruik de pin en houd afstand van de klant
 Leg geen boekjes neer om te lezen

 Gebruik wegwerp-kapmantels

https://www.anko.nl/actueel/anko-geeft-nieuw-advies:-kapsalons-toch-open-met-uitgebreide-voorzorgsmaatregelen

Delen:
Blok56 - Webdesign & Grafisch ontwerp ×

Blok56, één ontwerpburo voor uw complete visuele communicatie. Het ontwerp van uw logo tot complete huisstijl, (product)fotografie, virtuele tours en natuurlijk uw website of webshop.

Ook zin om een project te starten? Neem contact met ons op, dan gaan we bouwen aan uw merk!

Contactinformatie

Emmasingel 56, 6001 BD Weert

Ontwerpburo:Blok56.nl
Email:info@blok56.nl
Telefoon:+31 (0) 495 623 646
Scroll naar top